Advertisement -header

kunjungan

Thursday, May 15, 2008

Gores dan Menang? Gores Muka Kau!!!

Ok.. Since kaum kerabat aku dah bawa topik pasal skim 'Gores & Menang' ni, terpanggil le pulak aku nak bagi tips & comment sikit.

Kita tahu, modus operandinya yang suka aprroach orang yang especially golongan Mak Cik, Pak Cik. Lokasinya pulak kat area parking Hypermarket Tesco, Giant , Carefour dll lah.
Macam petikan cerita kat bawah ni:
"25th April 08 6.30pm, ada sekumpulan 4 orang remaja Cina, 1 perempuan, 3 lelaki lepak kat depan The Store Semenyih. aku nampak diorang bawak beg dgn pegang kertas macam voucher, aku buat bodoh dan masuk je.. lepas keluar dr the store, masuk dlm kereta aku ada sorang budak Cina nama Tony approach aku. terpaksa la bukak tingkap sket. Dia pun tanya aku pernah menang apa2 x dari Tesco ke, Power Root ke? aku cakap x pernah.. oleh kerana aku x pernah menang apa2, dia kata company dia bagi aku peluang untuk menang kereta, motor dan cash money yg bernilai lebih RM4K! so, dia bagi voucher aku pun buka laa... tiba tiba dia terlompat lompat cam beruk! "fuiiyooo abang!!!
abang betul ka x pernah menang apa2? abang ada chance menang kereta toyota altis woo...!!!" si tony tu la yg cakap camtu... bukan aku... dia tunjuk kat aku voucher yg dia buka tadi, ada gambar microwave oven n foot massage... kat satu lagi page color merah ada bulat warna silver.. dia kata nak tau hadiah apa, kena pergi office dia, nak scan....aku cakap kat dia, kalau kena beli barang, aku x nak...

dia pun dgn muka x malu, masuk dlm kereta aku yg x berkunci tu (bodoh nya aku ) dan ajak aku pergi ke office dia utk check apa hadiah yg aku dapat. dlm kereta, menghala ke office dia kat kajang prima atas kedai spare part sederet dgn maybank tu, dia pun call la Mr.Wong, supervisor dia.. kata kitorang on the way. (sambil lompat2 dlm keta aku)...."
Yang lain-lain tu korang bleh refer kat blog ni dan sini

Yang penting apa yang aku nak higlight kat sini ialah depa dah berani masuk dalam kereta!
so bagi ni aku bagi tips sikit macam mana nak 'ajar' balik depa ni.

Lain kali, bila dia(dengan selamba) masuk dalam kereta
1. Kita naikkan(tutup) semua cermin kereta.
2. Kita pulak dengan selamba keluar dari kereta kita. hehehe..
3. Lepas tu kunci kereta.
4. Lepas tu, picit button alarm kereta.
5. Lepas tu alarm kereta pun sure berbunyi lah kan..
(err.. Backup plan kalu alarm tak bunyi, kita jerit lah "Tolong! Tolong! Pencuri! Pencuri!)


Lepas tu, pak guard, org ramai kat Tesco tu sure datang ramai-ramai datang nak tgok dan 'memeriahkan keadaan.

Hah! Kan dan kantoi mamat gores dan menang tu?
Kan dah kena Gores dengan kemaluannya sendiri2 kekekekeke....

No comments: